måndag 27 februari 2012

California, knows how to party

försov mej idag och tog en extra lång sovmorgon. vilket ändå var tur eftersom att om jag hade gått på morgonlektionerna så hade jag inte gått på sammen och möjligtvis inte svenska. blir även å stanna hemma imorn, fan, dock är de tur att vi inte har biologiprov på fredag. vill ändå inte vara sjuk på onsdag, för då är det skridskor. och de är fan kul! :D
måste även vara frisk till helgen, eftersom att jag kanske ska se the kristet utseende. åh är fan taggad på de!
sitter just nu och kollar på hela första säsongen av awkward och dricker varmchoklad med ballerinakakor! mums!

blev kallad emo av Eline och David tyckte att mitt hår var en aning för rött, men jag är nöjd med det! kommer nog en bild en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar