söndag 30 september 2012

I'm so happy!

gårdagen spenderades i övik, jag var på paradisbadet med några svenskar och deras tyskar medans Jette gick på stan i övik med hennes kompis. Och efter vi hade varit på paradisbadet så gick vi på cubus där jag hittade en fin bh som jag köpte. sen blev det tåget hem. och sen på kvällen blev det fest! och där va de några bekanta ansikten, de va jävligt roligt att se några klasskompisar på fyllan! :D
fick även ett mejl igår med ett underbart besked, dock kommer jag skriva mer om det när jag vet exakt om det kommer att ske eller inte.
idag så har vi bara suttit hemma och chillat, kollat på två filmer och plugga. så nu ska jag se en till film och sova i pappas säng eftersom att han jobbar natt hela veckan. första gången som jag får sova i denna sköna säng! :)


första bilden är jag när jag skrattar och andra bilden är en "seriös" bild jag tog på mej själv på bussen till hemavan i torsdags! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar