söndag 11 augusti 2013

with or without you

igår var det som sagt var garden-party.
när vi kom dit så fick jag nästan direkt en drink i handen, som inte var så god men jag pallade inte gå och leta efter något annat så jag drack upp hela innehållet. sen så byttes det över till öl, vilket var mycket godare. vi åt även middag där, det blev paella. åt inte musslorna eller räkorna men resten gick ner.
dom vi var hos hade en jätte stor trampolin, så efter maten tog jag, en klasskompis som heter Mert och en annan klasskompis värdbror som heter Jakob och hoppade på den! Mert var en hoppande livsfara eftersom att han ramlade hela tiden, och efter kanske 10 minuters hoppande så låg vi och as garvade på trampolinen!
Ebba drog sedan med mig till ett badrum, och där fanns det ett badkar som jag satte mig och. och det är typ det bästa man kan göra, hänga i badkar!!!! så när vi kom ner igen så berättade jag för Jakob vad jag hade hittat, så vi drog upp och chillade i badkaret kanske en 10 minuter eller så! stört kewl iaf!!
lite senare på kvällen så fick jag en puss på kinden, vilket var jätte gulligt!
och när några av mina klasskompisar skulle åka så hade vi typ värsta kramkalaset i typ 5 minuter. haha, alla stod i en hög och kramades!
tog även några promenader, och hittade en gunga som jag gungade lite på. och så avslutades kvällen på studsmattan, där vi tittade på stjärnorna och sedan en godnattkyss!!

 bild från facebook, alla mina klasskompisar i en hög på studsmattan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar