lördag 5 oktober 2013

I like big booty bitches!

igår kväll så drog jag hem till en klasskompis i Niernborg då vi hade planerat en liten klassfest! när jag kom dit var det bara tre andra tjejer från min klass, plus en kompis. så vi var alltså fem stycken. och tydligen så skulle det inte komma några fler från klassen. kände då "fan vilken dålig idé att jag drog hit...". men jag hade det trevligt, vi satt och snackade och så. och efter ett lite tag så kom det dit tre killar. så det var roligt! då togs även vattenpipan fram! så vi satt och rökte den ett tag och sedan beställde vi pizza!
när en av killarna (som hette Rene, höhö) fick reda på att jag kom från Sverige så började han prata om Sverige lite då och då. och jag blev även kallad för Sverige! och när vi hade ätit upp våra pizzor så drog vi till nån liten lokal tvärs över gatan, och när vi kom dit så det första Rene sa var att jag var från Sverige xd
dock var inte denna fest så rolig, så vi drog tillbaka till våran och satt och chillade där och försökte få igång vattenpipan utan framgång!
strax efter klockan tolv så kände jag att det var big booty bitches time! så jag satte på låten och började köra lite "snygga" moves i mina klackar! och Rene var inte sen på att hänga med! så vi körde lite snygga moves inför alla som små skrattade åt oss! sedan så tyckte två killar att jag skulle twerka, och när jag sa att jag inte kunde twerka så tyckte dom att jag skulle grinda Rene! men jag tackade nej till det ;p
Rene påpekade även några gånger under kvällen att jag var cool, älskar när folk säger det till mig! han sa även någonting om att det var najs att jag hade strumpbyxor på mig eller något sådant ;p
fick sedan skjuts hem av en annan kompis, men det kändes som att skjutsen kom för tidigt för jag hade gärna stannat längre! men som sagt var så kommer det att finnas fler partyn som jag ska gå på!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar