onsdag 7 augusti 2013

Lay your weary head to rest

eftersom att jag var uppe så sent i måndags så var jag jätte trött igår. så efter en hel dag i skolan, varmt och druckit för lite vatten så var jag jätte trött när jag kom hem. men efter maten så bestämde vi oss för att spela lite spel, men först skulle jag bara skypea med pappa en snabbis. men efter ett tag så kände jag hur jäkla trött jag var, så jag gick upp till familjen och sa att jag tyvärr inte orkade och gick och lade mig istället. så jag kom i säng vid nio men somnade säkert vid tio då jag kollade på fresh prince in bel air.
så imorse när jag vaknade så var jag pigg och utvilad. tåget var även i tid och kom fram tidigare, så jag var bara ca 2 minuter sen. på en av våra längre raster så gick vi ut och jag tänkte leta efter vodafone så jag visste precis vars det låg så att jag kunde gå dit när jag slutade och köpa ett simkort. men tyvärr så fanns det på den adress som jag hade letat upp, så imorn ska min granne visa mig vars det finns.
efter vi hade ätit lunch så gick jag och Fanny och satte oss i några massagestolar och fick massage i 10 minuter, och det var jätte sköööönt!!
vi fick även sluta 5 minuter tidigare idag, vilket bettyde att om jag försökte så hade jag kunnat hinna med ett tåg som går en timme tidigare. men jag hade bara 11 minuter på mig, men jag chansade. så när jag kom till tågstationen så ser jag hur mitt tåg börjar åka iväg, och det var inte så kul. så då blev det att sitta och vänta på tågstationen en timme, kewl!!
och ikväll så for vi till en tant som gjorde massa lerfigurer och andra lergrejer. så då gjorde jag en skål till mamma och en stor orm till mig själv. och det var faktiskt kul, men svårt!
så nu ska jag hoppa i säng, yey!

en liten kyrka jag går förbi varje dag
yolo-tanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar