fredag 2 augusti 2013

TYSKLAND

kl 16.15 idag landade jag och Ebba i München. när vi stod vid bagage droppen så tyckte vi att det var klent med väskor, och våra väskor vägrade dyka upp. men efter ett tag hade Ebba båda sina väskor och jag ingen. men sen så kom min ena väska, väskan med saker som jag troligtvis inte skulle behöva dessa tre veckor. men min andra väska vägrade dyka upp. så jag gick och informerade flygbolaget om det, men dom visste inget om väskan. så jag fick åka från flygplatsen med bara 50% av mitt bagage. vilket inte var så kul, eftersom att jag hade alla nödvändiga grejer i den andra väskan. så imorgon ska jag och min familj åka ut och shoppa, då jag får shoppa för max 75 euro som flygbolaget betalar för.
så nu ska jag hoppa i säng, för jag är redigt trött!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar