lördag 3 augusti 2013

I can't tell where the journey will end

första dagen i Tyskland avklarad! gick bara super. hade dock världens ivrigaste fluga inne i mitt rum hela morgonen som säkert landade på mig 1000 gånger, och jag försökte slå till den kanske hälften av alla gånger. då den ofta landade i mitt ansikte så tänkte jag inte så noga, utan slog mig i ansiktet.
när jag hade ätit frukost så ringde telefonen här, och då var det såklart lufthansa som ringde och sa att dom hade hittat min väska! blev så stört glad för det betydde att jag skulle slippa köpa nya kläder som inte skulle få plats i väskan.
när väskan hade kommit så for vi och badade, jag tror att det kallades för naturbad där vi var. för det var riktiga bassänger men vattnet var grönt och det var typ stenlagd bassäng intill med växter i.
på kvällen så var det grillparty längre ner på gatan, och det var lite kul. hade inte så många att prata med och det var lite svårt att förstå ;p
efter det så gick vi till grannen och träffade deras djur och sen satt vi bara och chillade!
imorn ska det förhoppningsvis åska, och det är så stört mycket mysigare i tyskland än i sverige!
nu ska jag hoppa i säng och sova så stört gött! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar