tisdag 10 juni 2014

för ni har tagit studenten

inatt så drömde jag att jag for tillbaka till Umeå för en dag för att vara med och fira studenten med mina föredetta klasskamrater. det konstiga var att jag åkte buss dit (tar mer än 24 timmar upp te ume från heek) och att jag sedan skulle ta bussen tillbaka. dock storgrät jag och ville inte tillbaka, jag ville stanna i ume för alltid! så jag och pappa beslutar oss för att åka någonstans med en buss, och det finns två bussar att välja mellan och ena skulle till ryssland och det var egentligen min buss. men vi tar den andra eftersom att det ändå va typ en timme kvar eller något sådant tills den skulle gå. men så åker bussen vi sitter på iväg, och strax där efter min buss till tyskland. så jag fick helt enkelt stanna i sverige, vilket jag heller inte ville.
just idag hade jag önskat att denna dröm var sann, hade så otroligt gärna varit med på studenten! men vilken annan dag som helst så hade jag inte velat att denna dröm var sann då mitt år fortfarande inte är slut!
ett år kvar från och med idag!
imorgon blir det för hoppnings vis å skypa med eline, det behövs då vi bara har skrivit med varandra på facebook dom senaste 8-9 månaderna. blev lite skype i början av året, men inget mer sedan dess. saknar verkligen den tjejen. saknar alla mina vänner för den delen. men henne mest då jag träffade henne varje dag, vilket jag nu har varit utan i ett års tid och kommer att få vara utan i det kommande året dessutom då hon redan är färdig med skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar