torsdag 29 augusti 2013

All in all it's just another brick in the wall

igår så skypeade jag med Eline och Fredrik och det var jätte kul att få prata lite svenska med dom!
igår så kom även min lilla värdsyster hem från Holland. det ligger typ bara 2 timmar bort. haha. så nu är vi fullt hus!
idag for jag, min värdmamma och en av mina värdsystrar till Nürnberger! köpte en present till min värdsyster som fyller 20 imorgon! så några av hennes kompisar kommer komma hit och så. så det ska bli roligt!
när vi kom hem så passade jag på att ge mina presenter till värdfamiljen då alla var hemma då. och det uppskattades verkligen!
nu på kvällen har vi spelat lite fia med knuff, som jag förövrigt äger på! vinner alltid, eller så kommer jag tvåa!
ska troligtvis hoppa i sängs nu, och kolla lite på freaks and geeks! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar