onsdag 28 augusti 2013

So you go, and you stand on your own

jag har det bara bra här i Heek, har inte hunnit eller orkat göra något inlägg!
i måndags så följde jag med min äldsta värdsyster hem till hennes kompis för att äta frukost och dricka sekt. fick väll i mig 1,5 glas, och även två shots. haha. sedan drog vi vidare på en marknad som dom har varje år. fast innan vi kom dit så stannade vi på någon biergarten och så drack alla kompisar varsin öl. och när vi kom fram till marknaden blev det också öl för alla kompisar direkt. men vi gick runt där och det var kul. åkte även en karusell. nästan en likadan som fanns på Volksfest, fast denna var mycket roligare!
igår så for jag och min värdpappa och fixade så att jag nu officiellt är en Heekerin, så nu är det bortgjort och det känns skönt! på eftermiddan så for jag och min andra värdsyster till ett ridställe där hon rider varje tisdag. och det var kul, fick klappa hästen! hihi.
på kvällen blev det fia med knuff spelande, vilket vi har gjort varje kväll typ. det är för att jag inte vill kolla på tv för den är på tyska och jag förstår inte så mycket än. måste även säga att jag vinner dom flesta gångerna, och har bara förlorat en gång! höhö, bäst!
idag så vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, ska kanske ta en cykeltur eller så lite senare. och kl 13.30 så har jag och Eline en skypedate och det ska bli kul att få prata med henne igen. och ikväll så kommer min yngsta värdsyster hem, hon har varit på något läger. vad för läger vet jag inte ;p
idag har jag även tänkt ge dom deras presenter, ville vänta tills yngsta syster kommit hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar