söndag 18 augusti 2013

But still it's farewell

igår for vi som sagt var till Nürnberg. dock blev det inte så lyckat besök. då jag somnade kl 2 och vaknade vid kl 5. alltså 3 timmars sömn. mådde dessutom jätte illa och var påväg att spy några gånger när jag vaknade. men det blev lite bättre när vi kom till Neumarkt, och efter ett tag så var illamåendet borta. museet som vi gick på var väll intressant, men samtidigt inte ;p
sedan fick vi sitta utanför och vänta i en timme för att åka och äta lunch. och tydligen så skulle vi göra det vid något slott. så vi gick och köpte mackor och sen så gick vi uppåt mot slottet. efter vi hade ätit som bestämde vi oss för att gå och sätta oss någon stans och dricka öl eller något liknande. men så blev det inte, då ett gäng på 6 drog hem för att dom var trötta. och då kände även jag att tröttheten började komma, och efter ett tag så började jag må illa och spydde nästan. så då bestämde vi oss för att åka hem, så klockan 17 var vi hemma igen, och då gick jag och lade mig direkt och sov ca en och en halv timme. och när jag vaknade igen så mådde jag mycket bättre. och sen så grillade familj, och våran granne var här och åt med oss och det var jätte trevligt!!
idag så ska vi åka och bada, som om ca en timme ska jag gå ut till tåget och åka in till Neumarkt! ska bli skönt att få bada när det är så här varmt ute! :D
ajusteja nästa lördag åker jag vidare mot Heek. är både super taggad inför det eftersom att familjen värkar underbar, men är även lite ledsen över det eftersom att jag har haft så kul har och lärt känna nytt folk som jag nu måste lämna för att kanske aldrig mer träffa några av dom. och så vill jag inte att det ska vara. så ska ta vara på dessa dagar som är kvar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar