söndag 18 augusti 2013

Min värdfamilj

som sagt var, förra onsdagen så fick jag min värdfamilj. visste då ingenting om dom, bara att dom bodde i Heek. senare på kvällen så kunde jag kolla upp hur min familj såg ut. så jag ska ha tre värdsystrar, Carolin född 91, Sabine född 93 och Louisa född 00. en mamma och en pappa. mamman är tydligen en hemmafru och pappan jobbar på ett kontor. dom bor i en liten by med ett stort gammalt hus och stor trädgård, dom har kycklingar, gäss och kaniner. vilket blir kul.
Carolin har själv varit utbytesstudent till USA och är den enda som kan engelska, vilket är bra för då måste jag prata så mycket tyska som möjligt. Sabine fyller 20 ungefär en vecka efter att jag anländer. så då blir det födelsedagskalas! och Louisa är på ett läger när jag anländer så henne får jag träffa senare.
skolan börjar ca en och en halv vecka efter att jag anländer, och dom håller på att kolla vilken skola jag ska gå på.
har även fått önska mat som vi ska äta till middag dagen jag anländer! det blir pizza! :D
så nästa lördag kl 9.42 så tar jag min 46 kg tunga packning och sätter mig på ett tåg mot Heek!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar