tisdag 20 augusti 2013

I just want your kiss boy

i söndags så drog jag och några klasskompisar till en utomhuspool i Neumarkt! det var jätte kul, och skönt att få bada. när vi hade badat klart så spelade vi lite kort och sen så lekte vi lite med en boll. när klockan blev 19 så behövde 2 klasskompisar åka, och då bestämde sig dom resterande 4 att dom också skulle åka (alla hade kommit 2 och 2 förutom jag). men jag lyckades övertala dom att stanna åtminstone en halvtimme till då mitt tåg gick om en timme. så då gick vi först till en lekplats och hade det kul där. sedan så hittade vi en kundvagn, som jag fick åka i. och det var jätte kul. sen så tåg vi gruppfoto i en fotomaskin. och sedan kom deras skjuts, och då kom även mitt tåg. så det gick bara bra! :)
igår var det sista dagen på Volksfest, vilket även betyde fyrverkerier!!!
så nästan det första jag gjorde när jag kom dit var att åka en karusell som jag har sagt att jag ska åka hela veckan, men har inte vågat! när jag satt i stolen innan den skulle börja trodde jag helt ärligt att jag skulle dö och jag började nästan grina! och det var jätte hemskt i början, men sen så blev det jätte roligt! så jag är nöjd att jag äntligen vågade åka den! sedan så gick vi i lustiga huset, och efter det så blev jag och Fanny bjudna på glass av våran vän Jakob. och det var gott! sen så började det dugga lite lätt, och efter ett tag så öste det bara ner! så då blev det att springa till ett hus där våra andra klasskompisar var! så då skulle jag och Fanny beställa öl, men det kom aldrig någon. så när det väl kom en kille gåendes med massa Maasar i sina händer så hoppades vi på att det var öl och beställde en tillsammans. det visade sig vara radler. men den var god, så det var helt okej. efter att ha druckit lite öl och dansat på bänkarna så hade vi ju naturligtvis blivit hungriga. så jag, Fanny, Jakob och Taliessa (klasskompis värdsyster) gick och köpte mat. och jag kommer ihåg att Fanny var så otroligt stolt att hon hade lyckats köpa twistade pommes!!! sen när vi kom tillbaka till huset så var det dags för fyrverkerierna, och det var trevligt! sedan så fortsatte vi att dansa på våra bänkar och hadde det trevligt. och även denna kväll avslutades med en godnattkyss! vilket jag känner mig jätte stolt över!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar