fredag 23 augusti 2013

Man rår ej för att tårar rinner

i förrgår var i och bowlade eftersom att det var Kaarels födelsedag! det var jätte trevligt, dock så gick det inte så bra för mig! men vi hade iaf kul. sedan så drog vi vidare till en pub, men jag var tvungen att gå till tåget kl 23. det vill säga innan alla andra, så det var inte så kul.
igår så var det avslutningsfest för oss, vilket var hos Fanny. så jag och Ebba följde med henne hem efter skolan för att göra köttbullar. höll väl på i ca en och en halv timme och hann precis fixa mig färdigt tills dom första gästerna kom. kvällen var lyckad och jag hade det trevligt! det beslutades även att vi alla utbytesstudenter ska komma tillbaka hit till Neumarkt kring jul, och det känns så roligt att få träffa alla igen då!
idag så var det sista dagen i skolan, var så otroligt trött. men vi hade inga vanliga lektioner utan lekte för det mesta och det var också roligt! på en av rasterna så gick jag och Fanny till kyrkan som låg mitt över gatan, och det var läckert! efter lunch så fick vi ett papper som vi satte på ryggen och så skulle alla skriva något om varje person! och det är alltid lika kul att få läsa sen! dagen avslutades med en kramring, sen så drog bara jag, Fanny och Ebba för vi ville inte vara kvar och dra ut på farvälet. hann även med det tidigare tåget hem, och just nu så håller jag på att packa. har tagit mig ca 4 timmar. men jag sitter även vid datorn samtidigt, och dessutom så är det mycket enklare att packa nu än vad det var när jag åkte från Sverige. för nu vet jag exakt vad jag ska ha med mig!
sitter även och lyssnar på Ted Gärdestad och Cat Stevens! <3



nu ska vi äta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar