fredag 27 september 2013

Gotta keep our faith alive 'till love is found

känner att jag är super kass på att blogg nu. men har tyvärr inte orken att blogga varje dag efter skolan, och sedan så glömmer jag bort det på helgerna! men nu kommer det äntligen ett efterlängtat blogginlägg!
förra torsdagen så pratade jag med mamma på skype, då hon äntligen hade fått mitt paket och öppnade det. tog cirka 45 minuter för henne, så vi tog en paus då hon fick städa upp allt innehåll. på denna paus så tog jag och åt lite godis, vilket resulterade i att jag bet av en liten bit av min tand och fick åka till tandläkaren på fredagen! fick iaf en sovmorgon, och det var skönt! slapp även betala för besöket. så det var också trevligt!
på lördagen så var jag, mina värdsyskon och min värdmamma på shoppingtur! fick två par leggings, en kjol och en mössa! det var trevligt trevligt! sedan på söndagen så hjälpte jag och min lillasyster till med att plocka äpplen och så!
på måndagen var det tänkt att jag skulle spela tennis, men det blev inget så jag och min lillasyster for ut på en inlines runda istället! var helt slut efteråt, men det var skönt! åkte i cirka en timme! sedan på tisdagen så hade jag sport dom första två stunderna, badminton! var också roligt! sen när jag kom hem från skolan så följde jag med min mellansyster till hennes hästgrejs och åt kaka och sedan fick jag rida lite. hihi! och sedan så var jag helt slut när vi kom hem, så jag gick och lade mig vid klockan 20.30. sedan på onsdagen så for jag och min lillasyster ut på en inlines runda igen, och denna gång så råkade jag ramla! såg troligtvis jätte roligt ut, och jag låg sedan på marken och skrattade lite. höhö, tollpatch!
idag så blev det inte så lång skoldag för mig då jag åkte hem efter dom första två stunderna med huvudvärk! fick iaf två jätte goa muffisar av en kompis då hon glömde bort att vänta på mig så att vi kunde gå till bussen tillsammans!
så när jag kom hem så sov jag två timmar, sedan åt jag lunch! och efter det var det tid att skypea med pappa! pratade om allt möjligt och visade honom huset och så! det var jätte trevligt och allt!
har försökt att uppdatera min iphone till senaste ISO, men intranätet vill inte vara min vän så får försöka lite senare!
imorgon så ska hela familjen åka till någon borg eller så och träffa andra utbytesstudenter som bor i närheten! ska bli kewl! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar