söndag 30 mars 2014

då kommer blommorna snart

känslan man får när man vet att det bara är cirka 3 månader kvar av sitt utbytesår är obeskrivliga! ena halva av mig vill inte att det ska ta slut medans andra halvan vill gärna att dagen D skulle kunna vara imorgon!
känner saknade efter min farmor och farfars sommarhus, detta då det var cirka 14 grader ute när jag åt frukost och solen lyste in vilket fick mig att längta till sommaren och skåne! men ska allt njuta av mina sista månader här, glädja mig åt vad jag har lyckats åstakommit och fått uppleva! för detta är verkligen det bästa jag någonsin har gjort!

sorry for Swedish, sorry for that I haven't been posting in some weeks and sorry for that I haven't been writing anything about the Munich trip it will come this week! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar